Nov 12, 2012

Omg omg omg!!!!

Salam sejahtera.

Firstly, nak peluk cium dulu blog ni! Muah muah muah muahhhh!!! Rindunya!!!! Hahahahahahaha. Omg mana aku menghilang selama ni? Dengan previous post kena delete semua. Mengarut ek? Biasalah orang putus cinta. Wakakakaka! Eh btw, ada lagi ke orang baca blog ni? Hahaha omg abaikan.

Aku tak sangka rupanya dah berbulan-bulan aku tak update blog. Actually memang niat nak delete je blog ni tapi sayang pulak kan so aku biarkan je blog ni digantung tak bertali. Kenapa aku delete previous post pulak sebab em sebab nak mulakan hidup baru hahahahahahaha lol omg tolong sedarkan aku dari kegedikan ini.

Ok since dah lama gilaaa tak update blog, haruslah dah banyak gilaaaa benda yang aku simpan sendiri tanpa meluahkannya di laman sosial. Amboi nipu. Actually salah satu sebab ialah kerana wujudnya Twitt-errrr. Tapi sekarang ni aku rasa agak terbatas nak luah kat Twitter sebab em well you know, 140 characters kan. Laugh-out-loud.

Omg senanya aku ada banyak sangat benda dalam kepala otak yang nak dimuntahkan kat sini tapi aku tak tahu nak start dari mana. Hahahaha. Well, dah berkurun tak update lah katakan. Ok mungkin aku patut start with my current status. I mean, di manakah aku sedang berada? Apa yang aku kerjakan? Aku dah kahwin ke belum? Dah ada anak ke belum? Atau mungkin cucu? Haa jawab jawab.

Baiklah, sekarang ni aku sedang menuntut di sebuah universiti tersohor di Malaysia (katanyew) dalam bidang Sains Pentadbiran. Nampak tak betapa stressfulnya perkataan 'sains' tu? Hahahahahahaha k. Nama dia gempak weh - Sarjana Muda Sains Pentadbiran dengan Kepujian. Haa gitew uols. Course memang tak kena betul lah dengan jiwa dan raga aku. Tapi mungkin rezeki aku memang kat sini, so yea.... *muka redha binti pasghah* So dengan itu, sekarang ni aku dah meninggalkan bumi Johor Bahru dan beralih pula ke negeri Melaka bandaraya bersejarah. Haa nampak tak betapa merantaunya aku? Gila jauh tu JB ke Melaka! Hahahahahahahaha k diam.

Next, aku masih bujang iaitu belum berkahwin tetapi sudah berpunya. Eh bukan baru putus ke? Eh eh. Krik krik krikkkk.......................

Bye.


No comments:

Post a Comment